10 dec. 2012

Calendar de Advent. 6-8 decembrie

 

6 decembrie 2012
 
”A nins mult,

Moșu-i pe drum…

Citește-mi o poveste

Despre Crăciun!”

 
 
 
 
 

7 decembrie 2012

”Un dar nou ți-am pregătit

Și sub pernă l-am pitit.

Caută-l –
 
A adormit?”


 
 
 
 
 Pruncii au primit ”Complotul Moș Crăciunilor”, despre care vă povesteam aici.

 
 
8 decembrie 2012

”Vanilie, scorțișoară,

Cuișoare și nucșoară –

Fă în casă, de Crăciun,

Căldură și miros bun!”
 
 
 
Ideea am găsit-o la happy hooligans și e, cred, cel mai frumos craft pe care l-am văzut/făcut vreodată. genial de simplu, genial de parfumat, de spectaculos, de complet. Poate-l încercați!
 

3 comentarii:

  1. Oh, sufletul meu s-a inghesuit mic, mic, mic la vederea acestui articol, Andru!!! Atat de mult imi place, incat nu as mai pleca de acolo...as sta ghemuita "in coltul meu", in linistea asta maxima pe care mi-o inspira versurile, craftul...
    Superb, te felicit mult, mult!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Camelia, ma bucur mult ca-ti plac! 5 minute pe zi incercam - si uneori reusim! - reusim sa obtinem si noi linistea asta asa de pretioasa...

      Ștergere