7 apr. 2013

Libris, un concurs și-o mărturisire


           Când e vorba de cărți, am toate păcatele. Râvnesc la bunul altuia și cu greu mă abțin să nu arunc măcaaaar o privire peste ce citesc alții. Sunt lacomă, nu-mi ajung niciodată cărțile pe care le am, nu-mi ajunge timpul pentru câte mi-ar plăcea să citesc, nu-mi ajung banii pentru câte aș vrea să mai cumpăr. Drept e că nu-mi mai ajunge nici casa pentru câte volume s-au adunat deja. Sunt egoistă, pentru că nu-mi împrumut ușor cărțile. Mai nou, de când cumpăr des cărți online, îmi descopăr și deprinderi de voyeur - pândesc o carte peste tot, îi dau târcoale ba pe un site, ba pe altul, vânez câte-un preview mai generos până mă înduplec s-o cumpăr. Da, vânătoarea e mai pasionantă decât simpla posesie a cărții!
      
            Numai de frică n-am furat cărți până acum dar poate că nici n-o să fie nevoie: Libris, o librărie online care sigur vă e cunoscută, ne provoacă la concurs si pune la bătaie premii așa de generoase, încât până și lăcomia mea ar putea fi nițel potolită.

            Concursul se desfășoară între 2 și 22 aprilie, iar regulamentul e cel de mai jos:1. Publica pe blogul tau un post in care sa anunti inscrierea ta la acest concurs;

2. Ai grija ca in post sa incluzi sigla Libris.ro, precum si link spre libris.ro pe librarie online si pe carti online;

3. Anunta-ne si pe noi ca te-ai inscris la concurs, arata-ne postul tau pe
http://www.facebook.com/libris.ro;

4. Acum e acum Scrie intr-un post un articol cu tema „De ce citesc?” si prezinta-ne 10 motive pentru care lumea ar trebui sa citeasca. Nu uita ca si aici sa incluzi link-urile spre libris.ro pe librarie online si pe carti online.

5. Repetam punctul trei ca sa avem si noi o evidenta si sa va putem juriza.1. Publica pe blogul tau un post in care sa anunti inscrierea ta la acest concurs;

2. Ai grija ca in post sa incluzi sigla Libris.ro, precum si link spre libris.ro pe librarie online si pe carti online;

3. Anunta-ne si pe noi ca te-ai inscris la concurs, arata-ne postul tau pe
http://www.facebook.com/libris.ro;

4. Acum e acum Scrie intr-un post un articol cu tema „De ce citesc?” si prezinta-ne 10 motive pentru care lumea ar trebui sa citeasca. Nu uita ca si aici sa incluzi link-urile spre libris.ro pe librarie online si pe carti online.

5. Repetam punctul trei ca sa avem si noi o evidenta si sa va putem juriza.

Ce poti sa castigi?

Locul 1: carti la alegere in valoare de, tine-te bine, 900 lei!

Locul 2: carti la alegere in valoare de 400 lei!

Locul 3: carti la alegere in valoare de 200 lei!

Cum castigi?

O instanta binevoitoare, inarmata cu inteligenta, rabdare si simtul umorului va aprecia urmatoarele:

Cel mai interesant raspuns la la intrebarea „De ce citesc?” (pondere 50%)

Cele mai multe comentarii la postul „De ce citesc?” de pe blogul tau (pondere 50%)

Depunctam (pe bune!) folosirea defectuoasa a limbii romane (recomandam DOOM-ul).
  1. Publică pe blogul tău un post în care să anunți înscrierea ta la acest concurs;
  2. Ai grijă ca în post să incluzi sigla Libris.ro, precum și link spre libris.ro pe librarie online și pe carti online;
  3. Anunță-ne și pe noi că te-ai inscris la concurs, arată-ne postul tău pe http://www.facebook.com/libris.ro;
  4. Acum e acum! Scrie într-un post un articol cu tema „De ce citesc?” și prezintă-ne 10 motive pentru care lumea ar trebui să citească. Nu uita că și aici să incluzi link-urile spre libris.ro pe librărie online și pe cărți online.
  5. Repetăm punctul trei ca să avem și noi o evidență și să vă putem juriza.

Zis și făcut!

2 comentarii:

  1. Multa bafta, Andru, ma recunosc in fiecare cuvintel ce-ti motiveaza participarea la concurs!!!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc mult, Camelia, mi-au sclipit ochii cand am vazut premiile! :))

      Ștergere