5 iul. 2013

Jurnal de vacanță

 
 
2 iulie 2013
- Mami, de azi am de gând să nu mai citesc nimic! Niciodată!
- Așa ai decis tu?
- Da! Pe tine nu te văd niciodată citind!
(Ceea ce e, în mod surprinzător pentru mine, adevărat: nu m-a mai văzut de mult citind din cărțile mele, citesc, de obicei, când ea doarme sau e în altă parte!)
 
3 iulie 2013
 
Cât e ceasul? Cât o floare de cicoare!
 

 
 
4 iulie 2013
          Mami, te rog să scrii tu ce spun eu acum. Astăzi a fost cea mai frumoasă zi de vacanță! Am fost singură la cumpărături, am mâncat un fel nou de bomboane, am vizitat un loc nou, am urcat cu Darius într-un turn, mi-am făcut un tatuaj, am descoperit inscripțiile acelea străvechi! Și am citit și-o poveste aproape nebunească și greu de crezut!
          Vreau să țin minte tot!
 

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu